Akut behov av hjälp? Kontakta oss på vår nödtelefon
KILROYs nödtelefon är för dig som kund när du behöver akut hjälp under din resa utanför ordinarie öppettider.
Observera att detta nummer endast ska användas för absoluta och akuta nödsituationer. Du kan alltså inte ställa frågor som kan vänta tills våra normala öppettider, eftersom du då riskerar att blockera för andra som behöver omedelbar hjälp.
Om akuta problem uppstår under resan, vänligen kontakta din lokala researrangör i första hand så snart som möjligt (kontaktinformation finns på dina vouchers). Många saker löses bäst direkt med leverantören på resmålet. Om ni inte hittar lösning kan du nå oss på KILROY via vår nödtelefonen.
Relevanta länkar:
Öpptingstider & telefonnummer
Gouda Reseförsäkring
Utrikesdepartementet
Vad kan du förvänta dig när du ringer till nödtelefonen?
Vi har ett team av erfarna reseexperter som är redo att hjälpa till utanför ordinarie öppettider om en nödsituation skulle uppstå. Teamet består av dansk-, skandinavisk- och engelsktalande personal, så du bör förvänta dig att samtalet besvaras på engelska.
Var hittar du numret till nödtelefonen?
Du hittar numret till nödtelefonen under rubriken "Nödtelefon" i det mejl med viktig information om din resa som har skickats från din reseexpert du bokat resan genom, alltså inte i PDF-filen med vouchers.